søndag 20. juni 2010

mjøstreff juni 2010

vel hjemme igjen etter et fantastisk scrappetreff. Godt å kunne bruke kreativiteten igjen, for nå er det virkelig lenge siden :-) Silhouetten har blitt flittig brukt i helga siden jeg fikk ny kuttematte og kniv i posten. Det er så gøy å bruke denne maskina. For meg som scrapper er denne et must!!
Har også brukt promarkers-tusjene mine. Skrevet tekster og tegnet div, og klippet ut etterpå. Skikkelig gøy! Dette er det som ble produsert på treffet i helga. Hvis du er innom, så legg gjerne igjen en kommentar.

3 kommentarer:

Kine sa...

Her var det mye fint :)
Ser ut som om du har kost deg på Mjøstreff. Nå burde jo kanskje jeg melde meg på Ski-treffet også??

cecan sa...

jepp, koste meg veldig. ja, du må melde deg på!! :-) men skrev du deg ikke på lista når vi ar der sist? mente du gjorde det.

håper alt er bra med deg.
klem

Kine sa...

Nei, jeg gjorde ikke det. Du vet jo egentlig hvorfor :) Men nå er det jo ikke det et problem lenger ;)